A fogyasztói kereslet növekedése és a befektetők érdeklődése nyomán az ipari és logisztikai piac fejlődik a leglendületesebben ma az európai kereskedelmi ingatlanpiacon - derül ki a CBRE legfrissebb jelentéséből.
Szerző(k): EconomxElöregedőben vannak Budapest irodaházai: a 3 évesnél fiatalabb fővárosi épületek száma csupán 10, az állomány kétharmada, azaz több mint 200 ingatlan viszont elérte azt a kort, amikor egyes rendszereit már fel kell újítani.
Szerző(k): EconomxA padló alatti lakásárakról, alacsony betéti kamatokról, valamint a kiadó lakások lassan szembetűnővé váló hiányáról szóló információk mind inkább vásárlásra sarkallhatják a befektetni vágyókat, akik e piacra tévedve siralmas megtérüléssel, elbizonytalanító szabályozással és átláthatatlan adózási környezettel szembesülhetnek. Ha ön mégis úgy dönt, hogy a lakáspiacon csinál pénzt, az alábbiakat mindképpen érdemes megfontolnia.
Szerző(k): Szepesi AnitaAz elmúlt évben összesen 30 ezer négyzetméterrel bővült az irodapiaci kínálat, az utolsó negyedévben egyetlen irodaépületet sem adtak át - közölte a Budapesti Ingatlantanácsadók Egyeztető Fóruma (BRF). A tavalyi bővülés még így is 30 százalékkal meghaladja a 2012-ben regisztráltat, de a kihasználatlanságban nem történt érdemi változás.
Szerző(k): EconomxLassan javuló irodapiacról, reménytelen logisztikai ingatlanpiacról és vegyes befektetési piacról számolt be 2013 értékelése kapcsán a DTZ globális ingatlantanácsadó.
Szerző(k): EconomxA törvény erejénél fogva is megszüntethetővé tette a lakásbérleti szerződéseket a parlament hétfőn. Ennek feltétele, hogy a bérleti jogviszony fennmaradása egy kiemelt beruházás megvalósítását akadályozza.
Szerző(k): MTIA belvárosi kiskereskedelmi kínálat átalakulásának köszönhetően nőtt az érdeklődés a bevásárlóutcák iránt, de sokat kell még fejlődnie a bérlői összetételnek és kínálatnak, hogy a bevásárlóközpontokhoz szokott hazai közönséget is el tudják csábítani - derül ki a Jones Lang LaSalle (JLL) Budapest bevásárlóutcáiról szóló elemzéséből.
Szerző(k): EconomxA széles boltválaszték és a nagynevű márkák, mint a Primark, Apple, Zara, illetve Magyarországon többek között például a SPAR és a New Yorker jelenléte alapvető ahhoz, hogy a prémium mellett a második vonalbeli plázák sikeresek legyenek - derül ki a CBRE legfrissebb kutatásából.
Szerző(k): Economx